Alla inlägg den 22 juli 2008

Av Gittan - 22 juli 2008 22:12

Igår kom en av mina syskonbarn till oss, hon stannar tills på torsdag då jag och barnen och hon åker hem till mina föräldrars landställe.

Efter som L är här tog jag lilleman i barnvagen på en  power walk ute i 5 km spåret. Lilltjejen låg kvar i sängen när vi gick men hade till och med ätit frukost när vi kom hem.


Tänk va skönt det är när man väl kommer iväg. Kände mig trött och ville inte alls ge mig iväg men men väl ute så blev jag jogga sugen. Det blev lite jogging i uppförsbackarna, känndes bra =) dessutom blev det 100 st benböj med 10 kg stången på axlarna, hmmmmmmmm va inte jag trött????


En dusch och lite mat sedan bar det av för oss alla in till stan. Där mötte vi upp en kompis till L som kommit med bussen på förmiddagen.

Sen gick och gick och gick vi. Åt en glass i Gamla Stan, alltid lika gott och mysigt. Ganska mycket folk men vad gör väll det, det är ju semester och alla turister är ganska skoj att titta på.


Jag och lilleman åkte hem och lämnade tjejerna kvar på lite shopping. De kom hem stax efter 8-tiden.


Då fixade vi tilldet på balkongen, kuddar, filtar, ljus & te sen blev det lite kortspel.

Sängen runt 22.30 tror vi alla sov gott


Ovido - Quiz & Flashcards