Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Gittan - 3 juli 2008 21:45

Väcks av lilleman kl.07.00, gör välling till honom som han äter vid tv, kollar tv4 nyhetsmorron.

Väcker Å kl.08.00, fukost och sedan iväg till hennes kompis T.

Det är fint väder idag så de skall en sväng till Rösjön och bada.

Själv packar jag T i vagnen och vi går till jobbet, ca 3km. Fixar med papper inför sommar semestern.


Hjälp sen skall jag börja jobba på alvar igen, ojoj hur skall det gå för lilleman på dagis?!

Han är ju bara 1 år. När Å var liten jobbade jag varannan helg som väktare och kunde därför vara hemma 1 år och 10 mån, skönt både för henne och mig. Nåja, T blir ju 14 månader innan det är dags och det finns ju faktiskt mindre barn än han där.


Går hem och träffar barnen med T:s pappa på stranden, de har SÅ skönt.

Mannen kom hem och grillar fläskkotletter, gott, potatissallad till, riktig sommarmat.


Runt 7-tiden stack jag ut på 1mils runda i skogen. Det kändes tungt och efter ett tag kom jag på att jag faktiskt redan gått 6 km idag, till-från jobbet, så benen fick jobba lite extra.

Lite styrketräning på balkongen i kvällsolen, kanoners nu är jag nöjd med dagen.

En dusch, puss och kram till barnen, en kopp te, lite blogg och nu lite tv.

KANONERS..................................


KRAMAR OCH SOV GOTT

Ovido - Quiz & Flashcards