Alla inlägg under april 2011

Av Gittan - 9 april 2011 20:13

  MIN PRINS PÅ FYRHJULING SOM HAN FÅTT AV FARFAR, TACK TACK


Av Gittan - 3 april 2011 21:12

Dagen började m frukost m barnen.

Körde tösen & en kompis till stallet där det var hopptävling.

De var där från kl.11.00-17.00, trött och glad när jag hämtade hem henne.

Att höra henne berätta om hästarna, hoppningen, kläderna ja allt som händer i stallet är underbart. Hon har hittat sitt liv & det är i stallet, hoppas det fortsätter så med vänner & kärleken till hästarna.

Just nu skall hon bli hovslagare när hon blir stor, får se hur det går......

Vore läckert m min tös som hovslagare.


Jag & prinsen var & badade på badhuset i Sollentuna, skoj. Fullt ös.

Blir varm & lycklig när jag ser hur han utvecklas.

Han ler & skrattar mest hela tiden, utom när han är hungrig då är det världskrig, grrr

Hans stora passion i livet är poliser, brandmän, sopgrabbar, grävare, lastbilar ja allt som är grabbigt innom fordon.

Han skall bli polis & låsa in tjuvarna i fängelset, bra där!!


Spännande att se om de blir som de önskar just i dag.



Ovido - Quiz & Flashcards