Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av Gittan - 31 augusti 2008 18:02

Jaha då var det dags.

Tog bussen och t-banan in till Gärdet.

Vädret var till och från, lite regn, lite sol och moln.

Det kom en skur precis innan starten och en under loppet, det var bara skönt.

Startade i grupp 3 och det flöt på bra, från start till mål.

Vi var drygt 25 000 tjejer som startade på detta jubileums år, 25 år firar tjejmilen.

Stop uret stannade på 56:20, nöjd??? Ganska hade önskat 55:0 men jag har iallafall sänkt mil tiden från 58min. Det är bara att fortsätta träna så går nog tiden ner ytterliggare.

Det var full aktivitet runt loppet musik och hejarklackar, samba och lation dansare, härligt.


När jag kom hem så var lilleman hängig. Vi gick och lade oss och mös på sängen, både han och jag somnade................ skönt.

Lilleman är hostig och snorig, hoppas han är pigg imorron så vi alla kan gå till jobb och dagis.

Han får vara hemma idag och bara ta det lungt.


Nu sticker jag och tjejen och handlar på Willy´s.


KRAMISAR


Ovido - Quiz & Flashcards