Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Gittan - 5 augusti 2008 12:42

Har läst hennes blogg under en tid nu och faktiskt så är hon männsklig, fniss

Har nämligen alltid uppfattat henne som en riktig bimbo och visst är hon lite sådan eller så är hon helt enkelt en exiptionist som gillar att posera.

Ja så måste det vara.


Ta en titt in till henne och bli lite överraskad, hon lever inte så glamoröst som man skulle tro.

Bor i lägenhet och gör tvätten, städning, matlagning, barnuppfostran osv precis som oss alla andra. Kämpar med vardagen.

Visst hon väljer själv dagar att jobba eller vara ledig, väljer själv vilken tid första mötet skall vara osv, mycket jobbigt hmmmmmm!!!

Sen får hon nog stå ut med mycket skit kastning som vi icke kändisar slipper, tack och lov

www.hanky.se/LindaRosing



Av Gittan - 5 augusti 2008 11:49

Oj hjälp va det har regnat i natt.

Vaknade flera gånger av att det öste ner, funderade på om jag hade något ute i regnet men så var inte fallet, tur.


Var ute och sprang en svägn i går kväll. Det kändes JÄTTE tungt i benen men när jag kollade av pulsklockan låg snitt pulsen där den skulle och 1 milen gick på 58 min, 2 min bättre än sist. Knäppt.

Tog lite styrka på balkonen när regnet öste ner, mysigt.

Lillkillen kom krypande och skrattade åt mig när jag gjorde mina situps, kom och kröp upp på magen, FY så tungt det blev, fnissssss.


Vilken underbar man jag har, när jag var klar stog en portion hemlagade köttbullar, spagetti och grönsaker på bordet, mums.

En dusch, kopp te, lite tv sedan sängen.


Tösen hade en kompis på övernattning så de fick jag gå och säga till två gånger innan det blev tyst, men visst är det underbart att vara sommar ledigt barn och bara mysa med sin bästis på övernattning, kommer ni ihåg??


Ha en bra dag i regnet.

KRAM


Ovido - Quiz & Flashcards