Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av Gittan - 6 augusti 2008 21:10

Har idag varit till jobbet en sväng, oj va där låg högar med post.

Försökte få lite ordning på saker och ting, lite jobbigt för lilleman var med mig och han var inte riktigt sammarbetsvillig.

Bestämde mig för att åtevända på fredag när min man kan ha lilleman.


Hämtade upp stora tjejen på fritids när vi kom hem.


Kl.17.00 åkte jag och min träningsgranne J till Ursvik för att ge oss på 15 km  jogging. Det skall väll gå bra, J bara log. Hmmmmm när han ler är det alltid något lurt.

Ja nog var det det alltid. 15 km banan kallades för extrem och det var den.

Det var välldigt kuperat och rötter som stack upp överallt. Det var att lyft på benen högt. Kommer att ha en ortrolig träningsvärk i morgon.


Efter träningen hade min underbara man fixat mat igen biff, pommes och beasås, mums.


Kommer nog att sova gott inatt.

KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards