Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Gittan - 3 oktober 2010 16:47

MÅSTE göra något åt håret, frågan är bara vad.

       


Skall jag klippa lugg igen? Kippa kort? Färg?? page? Uppklippt?

Hjälp mig vad skall jag göra?

Det största problemet är att min frisör slutat så jag står utan.

Har fått ett tips av en vännina om en tjej i Täby, skall prova henne.

Av Gittan - 3 oktober 2010 15:54

(mor & far klicka på bilderna så blir de större)

Solen skiner och det är en underbar höst dag ute.

Idag har vi städat ute, hela föreningen.

Jag och prinsen har grävt ner lökar i gräsmattskanten, kommer bli fint till våren.

Vi har krattat löv, barr & kottar.

Prinsens lastbil blev en bra sopbil, han körde en upp och ner flera vänder till sopcontainen.

  


När han tillslut lessnade tog stora syster vid.

De var ute och cyklade länge och väl. En sväng till affären för att inhandla creme fraich.

  

Idag blev det kokt pasta m creme fraich, vitlök, peppar, salt och ruccolasallad och stekt lax i bitar.

Första gången jag gjorde detta men det blev mycket gott.

  

Ovido - Quiz & Flashcards