Alla inlägg den 28 april 2008

Av Gittan - 28 april 2008 16:16

Åker till SATS för att träna en sväng på gymet.

Kommer in och minisats är fullt, jag får inte träna.

Pratar lite med personalen, som är hur goa som helst. Skriver i tycka till lådan om att det borde gå att boka minisats på nätet eller att de lägger ut på en info sida att det är fullt mellan kl & kl.

Åker därifrån JÄTTE irriterad.......

Jaha va ska jag göra nu då???

Åker till apoteket och handlar lite.

Känner sedan att lugnet har infunnit sig igen. Åker förbi sats och JIPPI nu får jag träna.

Tar ut mig hårt, skönt och sedan är jag på super bra humör igen.

JIPPI FÖR SATS....................

KRAMAR

Av Gittan - 28 april 2008 09:01

Ja som alla andra i vårat underbara avlånga land har hela familjen njutit av vår värmen under helgen. Vi har krattat, planterat och njutit av solen och värmen. P hjälpte till med föreningsstädningen, körde allt skräp till tippen, hur många vänder som helst.

Ooooo så fint det är på balkonen nu när blommorna kommit på plats. Balkongdörren står öppen och det känns knappt, skönt.


Var igår till Växus och vi var inte ensamna där, hihi, phu.

Har inköpt två hallonbuskar som vi satt i en stor kruka på våran träterass, några jordgubbsplant som bor i blommlådorna nere. Har även planterat en svartvinbärsbuske, så nu ser vi fram emot lite egen odlade bär. Hoppas bara vi klarar av att ta hand om dessa buskar, vi är inte så bra på växter och blommer, ops.


I fredags var jag och åt lunch med chefen, kändes bra. Skall börja och jobba på fredagar i maj, längtar, P är då hemma och myser med T och Å. Det skall bli skoj att komma tillbaka till jobbet igen. Missförstå mig rätt, jag älskar mina barn men behöver verkligen känna mig behövd även på vuxen plan. Eftersom jag trivs så OTROLIGT bra på mitt jobb tror jag inte jag har något problem med att komma tillbaka. Sen blir det heltid i aug. Hoppas bara att P får igenom sin önskan om att få sluta kl.14.00 på dagarna. Kan vara skönt för honom att få komma hem tidigare och ta hand om barnen och små pyssla med hemmet.


Nu skall jag sätta igång med dagens pysslor.

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards