Alla inlägg den 23 april 2008

Av Gittan - 23 april 2008 12:53

Ja nu är det tredjedagen på följd som det är VARMT ute och man kan faktiskt gå i t-tröja utan att frysa, härligt.

Det syns även bland blommorna att de trivs i vädret.

Vi håller på att få ordning på våran backe. P har satt ut en heldel lökar som nu börjar komma upp så fint. Vi får väll fortsätta att plantera ut varje höst så det blir fint till våren.

Våren ja, den är fin och det är härligt på alla sett och vis men den ger även en föraning om att sommaren snart kommer. HJÄLP jag är inte redo för att visa mig i bikini.....................

Magen som jag fick när T låg i var inte att leka med och det syns fortfarande. Det blev18 kg+ under graviditeten och det sitter fortfarande kvar 5kg. Dessutom är huden så ut täjnd så det hänger och dallrar lite här och där, hmmmmmmmmmmm hihihi

Nåja, jag har väll egentligen aldrig brytt mig om vad andra tycker men det känns lite jobbigt när man inte själv trivs.

Försöker iallafall att äta lite mindre och skall börja träna igen till veckan.

Ska ju ta bort stygnen i foten i morrgon. Hoppas på att läkaren säger - Nu har du läkt fint så sätt igång och gå...................... Det vore ju kanoners. 

Nä nu skall jag och T gå och möta Å på skolan.

KRAMAR

Ovido - Quiz & Flashcards