Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Gittan - 15 juni 2009 07:59

Vaknade inatt av att det rann från näsan.

Nu på morgonen är jag helt täppt och tung i huvudet.

Typiskt jag som skulle springa Parloppet med min kompis J i morron i Hagaparken.

Ser ut som om det inte blir något av det.


Nåja, idag är det hemma dag med lillprinsen. Dagis är stängt så då tog jag en kompdag och är hemma och bara myser, får se om jag orkar hitta på något med honom.

Hade tänkt åka och bada men det känns inte så mysigt just nu.


Vi var iväg och badade med honom igår, jag och sambon. Det var MYCKET skoj. OJ va han röjde. Kastade sig handlöst ner i polen, skuttar och hoppar runt som en riktig groda. Fick passa så de andra barnen inte kom ivägen för det var raktfram och ingen koll, fniss.


Nu skall vi dricka morgonkaffe och äta välling.

Ingen kram, idag det kan ju smitta, ler.

Ovido - Quiz & Flashcards