Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Gittan - 2 juni 2009 21:10

Jaha då fick jag stryk av min systersdotter i vårruset.


GRATTIS L DET GJORDE DU BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag sprang förra veckan och hon sprang idag, min tid 29 min hennes tid 27.55 min.


Ursäkter???

Ja jag har ju varit förkyld, bläblä.

L är ju 17 år yngre än mig, hmmmm.

Skorna var nog lite trånga, va klantigt.

Det blåste nog lite mera motvind när jag sprang än när L sprang.

Banan var nog jobbigare här i Sholm än i Svall, hmm skrev jag inte att banan inte var jobbig?

OSV...........................

Nä skämt och sido det är nog bara till att träna mera.


Nu har vi nästa utmaning och det är tjejmilen i augusti.

Jag skall även spring Lidingöloppet, 3 mil, hoppas L orkar träna på så hon också kan hänga med.

Hon har sagt ja till att springa men jag vet att 3 mil är LÅNGT, jag vet iochförsig också att L är envis så det förvånar mig inte om hon hänger med.

Det är ju några månader kvar, Lidingö loppet går i slutet av sep, v 39.

TRÄNA TRÄNA TRÄNA =)

Ovido - Quiz & Flashcards