Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Gittan - 31 maj 2009 09:17

 (Prinsen hittade kattens fraktbur och kröp in, vilken liten tok)


Denna vecka har sprungit i från mig.

Fullt upp på jobbet då andra sköterskan är på semester.


Måndag veckohandla på ICA Maxi.

Tisdag vårruset.

Onsdag jobba sent. 

Torsdag hade vi grill kväll med tösens klass.

Tyvärr under regnskurar så vi var alla blöta och kalla när vi kom hem men barnen hade det skoj.

Fredag slutar jag tidigt, tack och lov.

Iväg och handla presenter för tösen skulle på kalas både fre och lör.

När tösen var på kalaset tog jag en joggning sväng. På kvällen var det bara mys på balkongen när solen sken varm och go.

Senare var det tv. Comhem var på fredags eftermiddag här och installerade en box så nu har vi hur många kanaler som helst i 3 mån.

OJ vilket bläddrande och ändå inget att se ;)

Lördag ridning och tösen på kalas.

Jag, mannen och prinsen grillade på gräsmattan och myste i solen, en underbar dag i sol och värme.

Tänk va det går lätt med det mesta när det är varmt och skönt ute.


Söndag idag är det planerat att jag, tösen och en kompis skall till stallet och titta på en hopptävling, spännande.


Ja det var denna vecka.

KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards