Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Gittan - 7 maj 2009 06:43

Är nu inne på andra dagen som hes, i princip har jag ingen röst alls.

Lite jobbigt när man har ett jobb som innebär att jag pratar en heldel, hehe.

Har haft ont i halsen hela veckan, men de är ju inget som inte går att bota med lite värktabletter, så nu går det åt alvedon som smör i solsken.


Fick en förfrågan på Mortons igen.

Den smärtan jag hade innan operationen går inte att jämföra med de små moln jag går på idag. 100% smärtfri är jag inte men som sagt jag kan gå i högklackat utan problem, jag kan springa långa sträckor utan problem.

Det är ingenting som klämmer och smärtar under fotenlängre.

Någongång om jag har gått ute en heldag kan jag känna av någon nerv i trampdynan men det är inget att fundera på.

Så för mig var operationen heltklart lyckad.


Lycka till med din operation Monica =)

Ovido - Quiz & Flashcards