Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Gittan - 10 oktober 2008 18:32

Försökte komma iväg lite tidigare i morse, lyckades 10 min.

Lämnade lillkillen på dagis och sedan iväg.

Kände redan då att dagen skulle gå iett.

Det var fullbokat med patienter idag fram till kl.14.00

Var tvungen att jobba en timme extra, har ju gått en timme tidigare hela veckan så nu är det bara att jobba igen, phu. Har några timmar in arbetat men det täcker tyvärr inte all tid.

Fick en kort paus runt 12-tiden, då jag han slänga i mig en kopp kaffe på stående fot samtidigt som jag packade upp varor.


Kl.13.50 slängde jag mig ut från praktiken och in i bilen.

Till Volvo för att lämna in min bil och hämta ut en hyrbil.

De stängde kl.15.00, jag var där 14.45 så det gick vägen.

Fick en Peugote, Megan. Tror jag det var. Jag och bilar går inte ihop men det är en skön bil att köra iallafall. Det är en sådär stor-liten bil, kanoners.


Gasen i botten och hämta hem lillkillen.

Parkera bilen i garaget och sedan gick vi ner på affären och handlade inför fredagsmyset.

Jäntan var och badade med ett par kompisar och kom hem runt 17-tiden.

Då skulle det göras "negerbollar" åt kompisarna som kommer på övernattning.

Två tjejer kommer hit i kväll för tjej mys.



Det blev varmamackor och en god sallad till kvällsmat.

Jag hackade och blandade så salladen blev super god, Jag hade köpt kronärtskocks pesto, super gott att ha på mackorna istället för smör.

Hade peston, röktskinka och ost på mina, kanoners. 

Är det fredag så är det.

Nu sitter tjejerna framför tv med "negerbollar", läsk och chips.

Hoppas det blir något kvar till mig när vi skall kolla IDOL som nu mera är fredags tv:n.


Lilleman går nog i säng runt 19.30 han verkar trött.


Ha en skön kväll

KRAMISAR

Ovido - Quiz & Flashcards