Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Gittan - 6 oktober 2008 21:27

Var idag och skadebesiktade bilen.

Det var inte så farligt. Han trodde att bilen skulle kunna vara klar på 1 vecka OM den inte behövdes omlackas, då blir det dubbla tiden.

Nåja, jag får iallafall en hyrbil på försäkringen så jag skall lämna in bilen på fredag.

Skoj med en ny bil att provköra.


Denna vecka är min kära man borta på jobb, lite ensamt, saknar honom mer än jag trodde. Tror aldrig vi haft det så harmoniskt i vårat förhållande som nu.

Nåja dagarna skall väll gå ihopsig ändå och han är ju snart hemma igen.


Hämtade sonen på dagis runt kl.16.30

En possitiv sak är att jag måste sluta tidigare denna veckan, kl.16.00 varje dag. Gillas inte av chefen men jag ställer upp så mycket på honom så det får han ta, HA!

Dottern var hos en kompis så vi fick äta våran middag själv. Det blir ju inte så kullinariskt som när mannen är hemma men det blev en wook med nudlar, fläsk och grönsker. Sonen åt med stor aptit, bra.


När nu båda barnen lagt sig för kvällen tog jag och tränade en sväng.

Skakade loss till lite Britney Spears som uppvärmning.

Skivstång - benböj, armhävningar tills jag kroknade, rygglyft på pilatesbollen tills det brände, lika så situps tills det brände, gummisnodden till axlar, biceps och triceps.

Jodå man kan få ihop ett riktigt svettigt pass även hemma i lill rummet bara man ger sig dän på det.


Nu är det duschen och en kopp te.

SOV GOTT

Ovido - Quiz & Flashcards