Alla inlägg den 26 september 2009

Av Gittan - 26 september 2009 22:00

Strålande sol och klar blå himmel, + 18 grader, kunde inte bli bättre.

Jag & min syster dotter åkte ut till Lidingö och sprand 15 km.

Kanon dag!

Syster dottern hade helt klart bättre kondis så i en uppförsbacke vid 9 km gick hon ifrån mig.

Till råga på allt fick jag håll, har inte haft håll på många år och så kom det idag, typiskt.

Kämpade mig fram 2,5 km innan det lossnade.

Trots det var det ett lyckat lopp.

Tiden 1,43, hade som mål att komma under 1,45 så jag är nöjd.


Hem duchade och åt lite.

Kl.18.00 var vi, jag, tösen, systerdottern & barnflickan, på Hard Rock Cafe och åt en underbart god middag.


Hem och packa färdigt för imorgon drar jag och jobbet till Italien.

KRAM PÅ ER ALLA

Ovido - Quiz & Flashcards