Alla inlägg den 13 september 2009

Av Gittan - 13 september 2009 19:27

Ja har så skall vi se vad det blir av detta, ett nytt upplägg på bloggen, spännande Glad


Idag har vi haft sovmorgon, jag vaknade kl.08.45 och alla sov fortfarande.

Tösen hade en kompis på övernattning, de låg och kollade tv när jag kom upp.

Prinsen satte sig upp i sängen precis när jag tittade in:

-Lälling.

Gjorde välling åt prinsen och kaffe åt mig.

Ner och kolla barnprogram till vällingen.


Jag köpte igår en läslampa ner till tv-rummet så jag satt och läste Mia Törnbloms bok  SÅ DUMT. Har kommit till kapitel 13 och måste medge att det är en bra bok. Lättläst men säkert så sann som hon vill göra den. Det handlar om hennes väg tillbaka från drog missbruket, inte lätt inte.

Efter frukosten gick jag och lille man till förrådet med spjälsängen, den behövs ju inte mera. Hittade där en påse med kläder som han nu vuxit i, storlek 92, många bra kläder, tack Anna för det.


Sambon tog därefter lilleman på en tupplur. Jag skulle just ge mig av på en sväng i löparspåret då himlen öppnade sig och det ös regnade. Väntade en halv timme och sedan gav jag mig av på 12,5 km. Gick inte fort, 1h 18 min, men det var skönt. Kändes bra och tror inte att Lidingö 15 km skall bli för jobbigt, det gäller bara att tat lungt och skönt, komma i mål.


När jag kom hem igen var killarna och badade. Tösen och en kompis var ute och sålde Panda saker. Typ som jultidningar men det är saker och varje sak ger ett bidrag till WWF, bra sak.


Middag och sedan en sväng till ICA maxi.


Nu väntar soffan och glass i stora lass.

Ha en skön vecka fram över......................................

Ovido - Quiz & Flashcards