Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Gittan - 12 februari 2009 23:04

Imorgon åker vi 2 v till Thailand, jippppi.

Härligt med semester.

Bad, sol, sovmorgon, nya vyer, god mat, upplevelser, ja oj vad det är spännande.

Tur att vi har en underbar granne som skall bo och ta hand om våran kisse misse Billy. Annars har han ju fått varit ensam i 2v och det går ju inte.

Skriver igen när vi kommit hem igen, om vi kommer hem, fniss.


MADONNA ja.

Jag var jätte nära på att köpa biljetter igår kväll.

Det finns på svarta marknaden. Biljetten skulle kosta 1990-2500 kr beroende på vart jag skulle sitta.

MEN idag när jag var in på nätet så visar det sig att hon skall ge en extra konsert dagen innan.

Så nu får två av mina vänner försöka  att få tag på biljetter till den konserten istället.

Annars blir det svarta marknaden som gäller för jag har bestämt mig:

-JAG SKA SE MADONNA.

Ovido - Quiz & Flashcards