Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Gittan - 8 februari 2009 08:18

Idag är det söndag och nu är det ned räkning.

På fredag åker vi till THAILAND..........................................
..

SÅ vi längtar.

Vi läser på nätet om ställen att se och saker att göra, men framför allt längtar vi till värme, bad och sol & lugnet med familjen.

Sa till min kära sambo i veckan att det skall bli trevligt att ses varje dag i 14 dagar, det var länge sen sist.


I går kväll var tösen på kalas.

När jag skulle hämta hem  henne så fick jag åka hem ensam igen, hon skulle sova över hos en av tjejerna från ridningen, skoj.

Så idag skall jag hämta henne efter att hennes kompis sjungit i kyrkokören.

Skall dit och lyssna även jag.

Det var ju ett tag sedan man var i kyrkan.

Det är ju faktiskt rofyllt att vara där också vackert.


KRAMMMMMMMMMMMM

Ovido - Quiz & Flashcards