Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Gittan - 1 februari 2009 16:20

Vaknade idag tidigt av lilleman.....

Upp och så åt han och jag frukost i lugn och ro.

Runt kl.11 åkte jag och tösen till Stinsen för att kolla om vi hittade sandaler åt henne inför Thailandsresan.

Tror ni det är svårt att hitta sandaler mitt i vintern???????????

Bläääää det får bli foppatofflorna till att börja med så får vi väl köpa ett par sandaler i Thailand.


Vi tog en liten fika i Stinsen.

Väl hemma så gick tösen till en kompis och jag bytte om och drog till Norrviken för 1,4 mil på skridskorna.

Oj så mycket folk det var där.

(Krogrännet hade gått under dagen, 3 mil på skridskor)

Det var jätte många barnfamiljer där idag, det brukar mest vara långfärdsåkare där men idag var det verkligen blandat.

Isen var sådär, det har ju varit några + grader vissa dagar vilket gör att det blir sprickor och ojämnheter i isen.

Snubblade 3 gånger men klarade mig från att ramla, skönt det gör så ont.


När jag kom hem mötte jag mannen och sonen som var på väg ut en sväng.

När jag hoppat in i duschen kom lillemannen också in.

Den stora mannen åkte och relaxade på sporthallen.

Skön söndag.


Det blir hemma pizza ikväll, gott.


Ovido - Quiz & Flashcards