Direktlänk till inlägg 29 oktober 2009

Rubrik ???

Av Gittan - 29 oktober 2009 19:05

Förra helgen var jag och barnen i Sundsvall och hälsade på mina föräldrar, syskon och syskonbarn.

En lugn, skön och trevlig helg.

Lite shopping blev det. Dottern köpte en party klänning och till prinsen blev det en vinterjacka varm och go.

Vi var och hälsade på en av mina systrars döttrar med pojkvän, de har nyss blivigt sambo, skoj.

En fin liten två har de skaffat. Lycka till!!


I tisdags var det premiär för tösen och tävla i häst hoppning.

Vi var i stallet från kl.12.30-18.00, Lite kallt blev det och va hungriga vi var när vi åkte hem.

Tävlingen gick bra, hon red felfritt.

Det var dock ingen prisutdelning utan detta var en uppvärmnings tävlig så tjejerna får se hur det går till när det är dags för en RIKTIG tävling men men det var nog så spännande ändå.


På onsdag var det tillbaka till jobbet igen.

Där var det full rulle som vanligt, en av sköterskorna var sjuk men det gick bra ändå.

Det blir lite mera att göra men det är bara skoj, arbets myra som man är  Flört


Imorgon skall jag besikta bilen, håll en tumme för att det går bra.


KRAM

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gittan - 20 januari 2013 08:45

Herre gu va kallt det var i morse -15 grader. Frukost 2 kokta ägg på en te kaka, mums så gott. Gjorde rent akvariet, borrade upp tösens spegel, dammsög, plockade undan lite i lägenheten.Spegeln blev sne, hade mätt fel så ena borren kom innanför u...

Av Gittan - 13 januari 2013 18:38

   SOLEN sken från en klarblå himmel i morse. Kaffe, lite pyssel i hemmet, lilleman tittade på morgon tv, tösen sov gott. Gjorde ett snabbt ärende till Centrum. Hem värmde O´boy, packade ryggan och gick ner till Norrviken. Där var vi inte e...

Av Gittan - 12 januari 2013 11:28

    Börjar året med att lova mig själv mycket kärlek. Den 24 dec lade kroppen av, efter en tuff höst med barnen på heltid, utredning på tösen för ADHd, svajande ekonomi, 100% jobb, ingen avlastning för egen tid, ett ex som blockerar mig ute totalt....

Av Gittan - 20 juli 2012 19:36

Kände igår lite ont i halsen som bara blev värre och värre under dagen. Gick och lade mig tidigt och inatt har jag både badat bastu och frysigt. Sängen var helt sjöblöt i morse. In med sängkläderna i tvätten. Försökte få i mig en kopp te m ho...

Av Gittan - 17 juli 2012 08:14

     torsdag kl.11.40 kom systrarna med tåg från Sundsvall. Mötte upp dem och sedan blev det en stadsvandrings dag. Lagomt väder, inte så mycket folk. Vi gick Drottninggatan, Kungsgatan, Biblioteksgatan, Nk, Gallerian och sedan hem. Köpte med...

Ovido - Quiz & Flashcards