Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Gittan - 22 oktober 2009 21:33

Denna vecka har det varit fullt ös på jobbet.

Det känns både i huvudet och i kroppen.

Att sitta framåt lutat över patienter timme ut och timme in ger en hög belastning på nacke och axlar.

Trots att jag tränar ganska regelbundet känner jag att jag måste bli bättre.


Läste i Sollentunas Mitt I att S.A.T.S skall öppna i Sollentuna C med barn passning, det kan ju inte bli bättre.

Kanske jag skall kolla vad det kostar och införskaffa mig ett kort.

Om jag konditions tränar när dottern är i stallet två gånger i v, och försöker sedan få till två pass i v på SATS, det borde ju bli kanonbra. Måste rådfråga med mannen. Det blir ju iallafall en dag som barnen får vara hemma och en dag som de får följa med på träningen. Hoppas bara att tiderna passar ihop med vårat liv.


I morgon, fredag, åker jag och barnen hem till mina föräldrar. Vi blir borta tills på måndag, det är höst lovs v nästa v, jag är ledig med barnen mån & tis.


På tisdag blir det premiär hoppnings tävling, spännande.

Ovido - Quiz & Flashcards