Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Gittan - 6 oktober 2009 13:46

                        Italien och Florens vilken stad.


Små trånga gator och massor av små bilar och moppar, vespor.

Människor, trevliga människor, små butiker, vackra kläder, härlig kvalité på skinnväskor och jackor, god mat/vin, vackert landskap, varmt och skönt, fantastiska byggnader MEN ACK SÅ DYRT.


Nu var vi ju där med jobbet och jobbade en heldel. Satt på kurs 6 timmar/dag.

Mycket psykologi. Hur vi skall behandla varanndra, patienterna.

Hur vi skall lägga upp dagarna så de blir effektivare, mer ekonomiska, mindre stress, nya rutiner osv.


Har lärt oss mycket denna vecka är helt slut i huvudet.


Längtade dessutom otrolig mycket hem till min lilla familj, mest barnen men själv klart även min sambo.

När jag kom hem var bara tösen hemma. Prinsen och sambon kommer hem på torsdag de är ute i skärgården och jobbar hårt, fniss.

Trodde inte att längtan efter en liten pojke på drygt 2 år skulle kännas så hårt i mitt hjärta, men men han är ju min prins.


Ovido - Quiz & Flashcards