Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Gittan - 4 maj 2008 20:46

Insåg härom dagen att alla mina bh:ar är i konstiga storlekar, antingen för små eller förstora.

Det resulterade ju i att jag blev tvungen att ge mig iväg till en provhytt, huga ligen =(

Ja inte blir det någon bikini i sommar snarare helbaddräkt med kjol, fniss.


Nä nu blir det raska promenader för att bränna bort lite fett inför sommarens lätt klädda dagar och det skall jag väll klara?!

Gick igår morse 45minuter i rask takt med grannen S och i morse blev det drygt 1tim, extra tungt efter som jag har barnvagnen, bränner bra, jippi


Apropå barn så har lille man kommit på att man kan vända sig om i vagenen och INTE sova, så nu har jag tagit fram selen i vagnen. Tuvärr nu sitter du fast lille man, lite arg blev han men ack så han somnade gott.


Häromkvällen när jag lagt honom för att sova, gick in och tittade till honom efter ett tag, då satt pojken upp och sov. Han satt dubbelvikt i änden av sängen och sov djupt, vaknade inte äns till när jag lade honom ner, otroligt. En annan skulle har fått ryggskott och nackspärr om jag suttit på det sättet som han satt.


P har hittat en ny hobby, GOLF?!

Trot eller ej men han har varit två vänder och slagit några hinkar övningsbollar. P fick ett sett med klubbor av en kille som skulle slänga bort sina, han äger tydligen 3 golfbutiker och behöver inte spela med begagnade klubbor, jajajaja

Ang P:s intresse så är det mest på skoj, han tycker det är skoj att titta på alla snobbar som står där i den ena utstyrseln efter den andra.


Kramar och ha en skön vecka

Ovido - Quiz & Flashcards