Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Gittan - 1 maj 2008 08:28

Vilken underbar dag, solen sken och fåglarna kvittrade........

Jag och T var på gymet en sväng. När jag kommer för att hämta honom sitter han på golvet och skriker av skratt. Händer och fötter snurrar runt i en hög fart, han gör så när han blir exalterad. Ja det är SÅ roligt med andra barn.


Hem & möte upp Å med kompis, mellis och sedan stack de ut. När jag plockar undan efter mellis hugger det till i höger knä och jag knäar, ajaj. Vad är nu detta??? Det hugger till några gånger till under kvällen, får ta det lungt. Kan vara överansträngning efter att jag op vänster foten.


Städade undan lite och förberedde för kvällen. P kom hem tidigt, skönt.

Kl.17.30 kommer ett kompispar och grillar.

Efter middagen ligger P på golvet i köket, T kryper omkring. Fram till pappa, lägger båda händerna på hans bröst och ställer sig upp, JAAAAAA då var första resningen klar hihi


Runt 8-tiden sticker de andra till brasan, jag och T blir hemma, T är trött och somnar strax efter 8.


När de sedan kommer hem är Å sur, jag fick inte springa omkring utan bara stå still, dumma pappa. Hmmmmmmmmm ja så är det ibland. Men allt lättar när grannkillarna kommer in och lånar en Harry Potterfilm. De går in till dem och tittar på filmen. När klockan är efter 11 går jag in och hämtar Å, dax att sova, ok då.


Ha en skön helg

Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards