Direktlänk till inlägg 20 november 2008

TRÖTTTTTTT.......

Av Gittan - 20 november 2008 21:06

Ja nu har höst trötten kommit ikapp mig.

Trött när jag vaknar och trött när jag går och lägger mig, men det kryper i kroppen så det måste göras något åt men........


Under hösten, vet ni alla som känner oss, att min kära sambo jobbar och är borta MYCKET.

Först jobbar han på sitt vanliga jobb mån-tors.

På tors kväll när jag kommer hem från jobbet sticker han direkt och kommer hem på lör kväll. Ibland åker han även iväg på söndagen.

Så varje år så här dags skall jag separera, så även år.

Nu vet både han och jag att detta inte kommer att ske, men jag blir så less på att han är borta hela tiden.

Mån till tors är han så trött efter jobbet att han dyker ner  i soffan och sitter där tills han övergår till sängen och sover för natten.

Jag förstår mycket väl att han är trött, tidiga mornar, tunga dagar och långa dagar men ta då inte på dig så himla mycket extra jobb.

Det är inte bara jag som saknar han även våra två barn gör det.

Stora tösen är arg och skäller på honom ibland.

Lille prinsen lyser upp som en sol och säger papa när han kommer hem, går fram till honom med armarna upplyfta, en UNDERBAR syn!!!!!!!!!


Hade tänkt att jag och en väninna skull börja och simma en gång i veckan med start nästa vecka, satsar på onsdagar, någon som vill följa med??

Hör av er.............
Skall bli skönt att få komma hemifrån och vara lite själv, käns lite syndigt men det skall bli som sagt skönt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gittan - 20 januari 2013 08:45

Herre gu va kallt det var i morse -15 grader. Frukost 2 kokta ägg på en te kaka, mums så gott. Gjorde rent akvariet, borrade upp tösens spegel, dammsög, plockade undan lite i lägenheten.Spegeln blev sne, hade mätt fel så ena borren kom innanför u...

Av Gittan - 13 januari 2013 18:38

   SOLEN sken från en klarblå himmel i morse. Kaffe, lite pyssel i hemmet, lilleman tittade på morgon tv, tösen sov gott. Gjorde ett snabbt ärende till Centrum. Hem värmde O´boy, packade ryggan och gick ner till Norrviken. Där var vi inte e...

Av Gittan - 12 januari 2013 11:28

    Börjar året med att lova mig själv mycket kärlek. Den 24 dec lade kroppen av, efter en tuff höst med barnen på heltid, utredning på tösen för ADHd, svajande ekonomi, 100% jobb, ingen avlastning för egen tid, ett ex som blockerar mig ute totalt....

Av Gittan - 20 juli 2012 19:36

Kände igår lite ont i halsen som bara blev värre och värre under dagen. Gick och lade mig tidigt och inatt har jag både badat bastu och frysigt. Sängen var helt sjöblöt i morse. In med sängkläderna i tvätten. Försökte få i mig en kopp te m ho...

Av Gittan - 17 juli 2012 08:14

     torsdag kl.11.40 kom systrarna med tåg från Sundsvall. Mötte upp dem och sedan blev det en stadsvandrings dag. Lagomt väder, inte så mycket folk. Vi gick Drottninggatan, Kungsgatan, Biblioteksgatan, Nk, Gallerian och sedan hem. Köpte med...

Ovido - Quiz & Flashcards