Alla inlägg den 1 november 2008

Av Gittan - 1 november 2008 19:08

Jaha då sitter jag just nu ensam.

Stora tösen är ute med några kompisar och spökar, bus eller godis?

När de kommer in blir det taccos,mmmmmmmmmmmmmmm gott.

En av tösen stora systrar ville passa lilleman i kväll medans tjejerna hade fest, snäll tjej =).

Mannen har inte kommit hem än, men jag vet att han är på ingång.


Så jag har en lugn och skön stund framför datorn med en god, kall Mariestads,mmmmmmmm.


Igår var jag och fick 60 min massage , SÅ SKÖNT.

Hon lättade upp en ond och stel axel. Det är väll jobbet som tar ut sin rätt.

Hon rekomenderade pilates för den mjukar upp kroppen på ett bra och skonsamt sätt, så idag blev det 50 min power pilats.

Imorgon blir det en lång prommis om vädret tillåter. Hoppas på det.


Ha en underbar helg mina vänner.

KRAM

PS kommer med spök bilder sen.......................

Av Gittan - 1 november 2008 19:08

Ovido - Quiz & Flashcards