Alla inlägg den 6 november 2008

Av Gittan - 6 november 2008 21:01

Hoppas nu Carolina Gynning inte tar illa upp men kolla hennes alster.

Den här tavlan är ju hur bra som helst.

Ta som sagt var inte illa upp men det trodde jag inte om henne.

Att hon har en sådan konstnärlig sida i sig.

KANONERS.....................

Av Gittan - 6 november 2008 20:35

Min tös har ofta ont i huvudet och ibland springer hon in på toaletten och säger att hon mår dåligt och skall kräkas.

En gång har hon kräkts men då var det en matförgiftning som låg bakom allt.


Skall i morgon ring till våran granne som är optiker och boka en tid för henne. Så får vi se vad hon säger.

Själv fick jag mina första glasögon när jag var lika gamla som tösen är nu så det kan ju vara något sånt.

Det finns ju barn migrän, men jag tror inte att det är något sådant.


Ibland får hon ont i huvudet när hon suttit länge vid datorn el tv och det är ju förklarligt.

Om det inte är synen vad kan det då vara??

Någon som har något tips?

Skriv gärna.



Ovido - Quiz & Flashcards