Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Gittan - 12 januari 2013 11:28

    Börjar året med att lova mig själv mycket kärlek.


Den 24 dec lade kroppen av, efter en tuff höst med barnen på heltid, utredning på tösen för ADHd, svajande ekonomi, 100% jobb, ingen avlastning för egen tid, ett ex som blockerar mig ute totalt.
Ja det blev för mycket inre stress helt enkelt.
Kroppen svettades, frös, hjärtklappning, orolig mage, torr i slemhinnor, törstig, ohungrig, sov oroligt men lätt 12 timmar, kändes som influensa men det var det inte, tänk dig 40 grades feber och tok bakfylla samtidigt det var min kropp.

Det var jätte jobbigt att bara gå ur sängen till köket och dricka vatten. Många av dygnets timmar mins jag inte.

Som tur var barnen hos sin pappa så jag kunde verkligen kämpa bara med mig själv.

Tyvärr blev det inte så mycket aktiviteter när de kom tillbaka till mej, men de är fantastiska mina barn, förståend, så det gick bra ändå.


Idag känner jag att krafterna åter kommer för varje dag.
Stoppar i mig hälsokost som renar njurarna och fyller på med mineraler/vitaminer, mycket vatten, vila framför allt,(yoga 1ggr/dag), försöker fokusera mina tankar på positiva saker och tar bort de som tar energi från mig, inte lätt men något att jobba på.


Idag ska jag och lille man åka skridskor, tösen vill inte följa med, synd, nåja är man tonåring så är man   


Ha en skön lördag, det ska vi ha!!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards