Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Gittan - 8 juli 2011 17:15

Semestern kunde inte börja bättre.

Väckarklockan ringde som vanligt kl.06.20

Solen skiner och fåglarna kvittrar, underbara Sverige.

Kläder på, frukost, väcka Linnea (min systersdotter som varit här en vecka), cykeln till jobbet, dusch och sedan jobb till kl.12.00 Kort dag.

Cykel hem, pyssla, dusch igen, handla på ICA maxi.

Fixa sommar drink, ceasarsallad åt mig och väninnan Kicki.

Nu väntar jag på henne.

Bloggar, kollar facebook och fixar naglarna samtidigt, vill ju vara sommar fin, fötterna tar jag imorgon, hihi.

Efter Kicki och jag ätit gott och druckit några glas vin bär det av in till storstadens puls. Skall hitta en ute servering, dricka lite mera vin, prata, fnissa, kolla karlar.

Ikväll är det helt barnfritt och då blir det där efter också, hihi.

Hoppas på en härlig helkväll.

"Ta alltid ut lyckan i förväg, det ända som kan hända är att du varit lycklig i onödan"

Ovido - Quiz & Flashcards