Alla inlägg den 10 september 2008

Av Gittan - 10 september 2008 10:13

Lägger ju sällan upp bilder på mig själv, eftersom det alltid är jag som står bakom kameran, så även på denna bild.

Men här kommer en lite hälsning från mig.


KRAM

Av Gittan - 10 september 2008 09:03

Har idag lagt till två länkar Blondibella och Linda Rosing.

Blondibella är en 17-årig företagsam tjej, man kan inte bli annat än imponerad, gå in och läs hennes blogg.

Tja vissa kan ju iochförsig bli avundsjuka på att det går så bra för henne men som hon själv skriver på sin blogg:


- Jag tror att jag är bäst på allt, eller jag vill vara
bäst på allt så jag tävlar i allt jag gör. Oavsett
om jag sitter på lektionen, lyfter vikter i gymmet
ellet sitter på ett möte och ska spåna idéer. Jag
ska kunna mest i skolan, ha bäst ideér och när
vi skakar hand och säger hejdå ska folk tycka
"jäklar vilken imponerande tjej". Det kanske låter
som om jag är självgod och det är jag också
men ska man lyckas med något så måste man
se sig själv klara det. Du ska se dig vara bäst.


Det är skillnaden på de som lyckas och de som inte lyckas.


Sen har vi Linda Rosing som jag tror inte behöver någon närmare presentation men läs även hennes kamp om vardagen. Hon är ju faktiskt först och främst ensamstående mamma............


Kram


Ovido - Quiz & Flashcards