Alla inlägg den 1 september 2008

Av Gittan - 1 september 2008 21:36

Var lite nervös när jag vaknade i morse........ -Hur mår lilleman??

Han sov nämligen när jag gick upp och gjorde mitt morgon kaffe. Det är ovanligt att han sover när jag går upp.

När jag väl väckte honom sken han som en liten sol, som vanligt.

Han åt sin välling medans stora syster låg kvar i sängen och lyssnade på Gry och Adam.

Sedan var det frukost för oss alla tre och en STOR kopp kaffe åt mig.

Lilleman frisk....................

Nja snorig och lätt hosta men ingen feber och på ett strålande humör..


När jag gick till bilen kollade jag av mobilen och där var ett medd från min arbetskollega, hon var sjuk, tur jag kunde gå till jobbet idag då.


Dagen gick bra och fort, så när man har mycket att göra flyger dagen fram men det är bara skoj.


Väl hemma hadde mannen gjort super god lasange. Tjejen hade en kompis hemma så efter maten åkte vi till Barnens hus och inhandlade lera för nu skall det göras lergubbar som går att bränna i ugnen men inte i kväll.

Hemma igen så möter vi lilleman som är på väg till sängen, trööööööt =)

Kompisen går hem, tjejen och jag gör svenska glosor, läser lite, käkar ett äpple och spelar lite kort innan säng gång.


Sen är det min tur...........

Jag startar datorn och kör ett 60 min pilates pass, skönt.


Nu är det sov dags.

Natti natti

Av Gittan - 1 september 2008 21:35

Ovido - Quiz & Flashcards