Alla inlägg under januari 2012

Av Gittan - 6 januari 2012 10:50

Sovmorgon, ledig, solen skiner ute och frosten ligger på backen.

Lill prinsen kommer och säger att det är morgon ute   

 

Fixar lite välling till honom och en stor kopp kaffe åt mig.

Prinsen tittar på barntv och jag kollar fb ett tag.

Drar sedan på mig jogging kläderna och joggar iväg på årets första jogging sväng.

Lite kallt men skönt ändå.

Det känns att jag inte jobbat med hjärtat så mycket den senaste tiden.

Det blir iallafall en runda på 4.92 km, 32:36 min.

Får vara en bra utgångs runda för iår.

 

När jag kommer hem sitter prinsen fortfarande och tittar på tv, MammaMU.

Tösen hon bara sover och sover.

Är väll så i hennes ålder.

Men nu är det frukost dags så nu får hon allt vakna.

Vi får se vad denna vackra dag kan bjuda på.

Ovido - Quiz & Flashcards