Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Gittan - 19 februari 2010 17:39

I söndags natt vaknade lill prinsen, var lessen och varm som en kammin.

Jag var hemma under måndagen sedan var sambon hemma tis, ons, jag hemma tors och fredag.


Kom igång bra m träningen m luften gick ur mig när jag blev sittande hemma med en snorig, febrig, hostande liten prins.

Det blir liksom segt hela dagarna.

Man går omkring i myskläder och får inget bra gjort.

Sedan vill ju prinsen att vi skall läsa bok, bolla boll, bygga m kossar, bygga tågbana och köra, sova tillsammans (iochförsig mycket skönt) titta på barnprogram osv så tiden går sakta åt ändå trotts att man inte gör något vettigt.


Arbets häst som jag är känns det fel att inte göra något nyttigt utan bara vara och njuta av tiden.


Idag har vi iallafall varit ut en sväng till ur och skur dagiset där prinsen skall börja till hösten, verkar kanon bra.

De är ju knutna till Friluftsfrämjandet så nu hoppas jag på att hela familjen skall komma ut på lite mera aktiviteter i naturen tillsammans.


Imorgon blir det längskidor en sväng el bedminton? (hur stavas det ser konstigt ut) m en kompis


Ha en trevlig helg.



Ovido - Quiz & Flashcards