Alla inlägg under december 2008

Av Gittan - 4 december 2008 22:29


http://www.youtube.com/watch?v=C5CpFs0G5Ow


Lyssna på denna video, han har en så underbar röst,mmmmmmmmmmm

Av Gittan - 3 december 2008 20:35

Nu har det gått några dagar igen.

i måndags kväll var jag och tösen och skulle julhandla.

Vi köpte lite saker på Panduro så vi skall fixa med och göra julklappar av.

Innhandlade julisar till mina två kära storasystrar, nu är ni nyfikna va??????

Vi gick sedan en sväng i på telenor.

Mitt abonemang går snart ut och jag tänkte fixa en ny mobil.

Stog där och pratade med en försäljerska som visade mig en jätte bra mobil, fråga inte vilken det var.........

Skaffade också en mobil till tösen, en förtidig julklapp.

Det var ett bra abonenmang. När hon har ringt för 100 kr kommer det ett sms till min mobil som talar om att nu är 100 kr förbrukat.

Telefonen är spärrad för utlandssamtal, betalsamtal, mms och mail.

Hon kan alltså ringa, skicka sms, lyssna på musik och ta kort, BRA.

Dessutom kan jag gå in på internet och se vart mobilen befinner sig, med en radie på 1 km, så den är inte så precis som man önskade sig men det kanske kommer i framtiden.


I går, tisdag, åkte jag tillbaka till telenor och lämnade tillbaka min mobil, ville inte ha den, jag vill ha min gamla fina kära mobil ett år till.

Fick då ett bra abonenmang på 9 mån + 3 mån gratis.

NU ÄR JAG NÖJD =)

Vimsiga fröken kände jag mig som.

Ja det måste man få vara ibland.


Ha en underbar kväll

Ovido - Quiz & Flashcards